Relanceplan 2020 Retail Horeca Markt Hoboken

12-06-2020

Initiatief:

Samen staat we sterk! En nu alle sectoren terug open gaan, hebben wij een voorstel klaar om onze klanten in Hoboken terug een leuke beleving te kunnen geven in de winkels, horeca en de markt.  Met dit voorstel gaan we verder op het concept van de werfcommunicatie tijdens de werken in het Centrum van Hoboken, dit met 1 groot verschil: deze keer is het voor héél Hoboken van Sint-Bernardsesteenweg tot aan de Schelde! 

Ook naar aanleiding van de Covid-pandemie heeft de Stad Antwerpen recent beslist om de toelage van de erkende handelaarsverenigingen in Antwerpen op te trekken en de voorwaarden aan te passen.  In het verleden kregen we als winkelvereniging subsidies waarvan we zelf de helft moesten opleggen. Vanaf nu moeten we maar 25% van de kosten zelf dragen en werd het maximum bedrag verhoogd.

Voor wie?

Retail, Horeca & Markt in Hoboken

Concept:

Online: 
  • www.zininhoboken.be    => updaten website 
  • Facebook.com/zininhoboken      => wekelijks activeren met posts van de deelnemende winkels & de acties + advertising

Zomer:  Het zal voor vele mensen een speciale zomer worden, vandaar het thema "Hoboken Vakantieland".  We leveren een poster met een iconisch landschap bij de deelnemende winkels en horeca-zaken met een vloersticker waar je kan staan voor een selfie.  Te posten op sociale media met #zininHoboken #hobokenvakantieland #naamvandewinkel  + 3x een animatie stand op de markt met hetzelfde thema en met een photobooth  

Alternatief Jaarmarkt:  Dit jaar zal er een geen jaarmarkt zijn: enkel foor + markt (dus helaas ook geen foodfestival).   Op de markt zouden we een animatiestand voorzien vergelijkbaar met in de zomer maar toch iets anders...   Dit onder voorbehoud van de toestemming van de Stad.

Eindejaar:  Deelnemers krijgen de eerste week van december een rode loper van 5 meter + plaatsing / montage + versiering + Kerstboom die de we via het district kunnen bestellen.   Als versiering voorzien we minstens 10 rode & 10 gouden strikken Wij voorzien hiervoor de volledige levering, montage en versiering, de handelaar/horeca-uitbater moet hiervoor niets doen...

De bestelling van de gratis Kerstboom van het district zal rechtstreeks via het district moeten gebeuren, hierover volgt nog communicatie via het district.

Participatie:

  1. Als deelnemer: vermelding in de lijst van deelnemers + de actie pakketten in de zaak: eenmalige fee  € 90
  1. Als sponsor: logo vermelding in alle communicatie  + de actie pakketten in de zaak: eenmalige fee  € 500

Inschrijven:

Een inschrijving is pas definitief als het bedrag van € 90 (als deelnemer)  of € 500 (als sponsor) gestort is op bankrekening BE88 7330 4822 9541  op naam van Ondernemen in Hoboken/Unizo met vermelding <deelnemer relanceplan> of <sponsor relanceplan>.  U krijgt onmiddellijk na de betaling een debetnota  vanuit de feitelijke vereniging. Debetnota's zijn volledig in te brengen in uw boekhouding als kost maar er kan geen BTW op berekend worden.